healingmassage

Healingmassage er en meget blid massageform, hvor der skabes et flow i energien.

Der arbejdes specielt på de psykiske strømme og/eller på det æteriske legeme.

Det æteriske flow fødes af chakraernes rotationer.

Chakraerne er de hvirvler, der virker som transformere mellem sindet og den fysiske krop eller mellem de psykiske og fysiske processer. De er en slags psykiske organer.

Det, at berøre, er en meget gammel kunst og i den blide berøring ligger muligheden for at bevidstheden kan følge med. Dermed åbnes der også for at give slip, og denne given slip kan dreje sig om forskellige områder, såsom fysiske smerter, psykiske størrelser, samt mentale blokeringer.

Kropppen bliver arbejdet igennem i sessioner af 1 1/2 times varighed, og med en rytme, som man selv sætter efter lyst og kapacitet. Det kan være fra en gang om ugen til hvert halve år.

Arbejdet tager gerne sin begyndelse med benene, som repræsenterer vort forhold til det fysiske, over ryggen, som giver os indgangen til fortiden, samt til vor styrke, og videre til forside, arme og hoved, som dækker over sensitiviteten, kreativiteten og centreringsevnen.

Det at massageformen er så blid , giver en særlig mulighed for at trænge i dybden, hvilket både kan forstås , som langt ind i kroppen, men også en trængen dybt ned i sindet, hvilket godt kan være en smertefuld proces. Ved at være villig til at give slip giver man mulighed for at en vækstproces kan tage sin begyndelse.

Formålet er at sætte energien i bevægelse, så at mennesket bliver et helt menneske.

caritas  berner  vaengetvej 42b 3630 jaegerspris +45 2068 3449 Mail